Көлік министрлігі авариялық-қауіпті учаскелер санын азайту мақсатында автомобиль жолдарының техникалық параметрлерін жақсарту бойынша жұмыстарды жалғастырады, деп хабарлайды kazlenta.kz.
Жол қозғалысы қауіпсіздігі мәселелері тақырыбында өткен ҚР Үкіметінің кезекті отырысында көлік министрінің міндетін атқарушы Талғат Ластаев Қазақстанда автомобильдердің қарама-қарсы соқтығысуын болдырмау үшін республикалық маңызы бар 3 мың шақырым жол I техникалық санатқа ауыстырылып, бөлу жолақтары мен тосқауылдары орнатылғанын хабарлады.
«Алдағы уақытта қозғалыс қарқындылығына қарамастан қалалар арасында 4 жолақты қозғалысы бар 4 мың шақырымнан астам республикалық автожол салу жоспарланған. Бұл «Жезқазған-Қарағанды», «Атырау-Орал», «Ақтөбе-Қызылорда», - деді баяндамашы.
Құрылыс кезеңінде жол-көлік апаттарының санын азайту үшін министрлік бірқатар жүйелі шара қабылдауда. Мәселен, жолдарды бөлек салу мәселесі нормативті түрде бекітіліп, бұл уақытша айналма жолдарда жол-көлік оқиғаларының санын азайтуға мүмкіндік береді. Бұл норма жобаланып отырған «Ақтөбе-Қарабұтақ-Ұлғайсын» және «Қарағанды-Жезқазған» жобаларында алғаш рет іске асырылатын болады.
Сонымен қатар Т.Ластаев халықаралық қаржы институттарының қарыздары есебінен қаржыландырылатын жол жобаларында EuroRAP консультанттары міндетті түрде жол қауіпсіздігін бағалау жұмыстарын жүргізетінін айтты. ХҚДБ қаражаты есебінен 5 мың шақырым республикалық автожол тексерілді. ЕҚДБ қарызы шеңберінде тағы 5 мың км бағалау жұмыстары жалғасатын болады. Жол қауіпсіздігін бағалауды жүргізу жұмыстары «Балқаш-Бурылбайтал» және «Қызылорда-Жезқазған» қайта құру жобаларында көзделген. Болашақта мұндай жұмыстарды басқа жобалар шеңберінде де жүргізу жоспарлануда.