Шанхай, Қытай – 2025 жылғы 23 сәуір – Auto Shanghai көрмесінің жарқыраған алаңында JETOUR компаниясы ресми түрде GAIA архитектурасын таныстырды. Сонымен қатар, GAIA платформасында жасалған G700 және G900 үлгілері де алғаш рет көрермендерге ұсынылды. Бұл оқиға – брендтің премиум және интеллектуалды 3.0 дәуіріне қадам басуындағы маңызды кезең.
Көру мен жылдамдықтың 3.0 дәуіріне өтуі
JETOUR әлем бойынша ең жылдам дамып келе жатқан автокөлік стартаптарының біріне айналды. 2024 жылы бренд 560,000-нан астам автокөлік сату арқылы рекорд орнатып, өткен жылмен салыстырғанда 80.3% өсім көрсетті. Бұл жетістік брендтің 67-тен астам ел мен аймаққа таралуын қамтамасыз етті. Әлем бойынша 2,000-нан астам сату және қызмет көрсету орталығы бар.
JETOUR өзінің “Travel+” стратегиясы арқылы сапар тәжірибесін үздіксіз қайта анықтап келеді: отбасылық бағыттағы 1.0 дәуірі (X70, X90, DASHING сериясы), жайлы жол талғамайтын 2.0 дәуірі (T1, T2). Ал енді GAIA архитектурасының іске қосылуы – гибридтеу, интеллектуалдылық және премиум деңгейіндегі жолсыз аймаққа арналған көліктерге басымдық беретін 3.0 дәуіріне жол ашады.
JETOUR сонымен бірге табиғатты қорғау мен жабайы жануарларды сақтау саласына адалдығын танытып, Гепардтарды Қорғау Қорымен (CCF) жаһандық стратегиялық серіктестігін жалғастыратынын мәлімдеді. Бұл брендтің табиғатты, зерттеуді және әлеуметтік жауапкершілікті басты назарда ұстайтынын білдіреді.

(JETOUR мен CCF жаһандық стратегиялық серіктестігін жалғастыруда)
GAIA архитектурасы: Жол талғамайтын люкс ұғымын қайта анықтау
GAIA архитектурасы – заманауи зерттеулердің талаптарына жауап беретін қуатты әрі интеллектуалды келесі буын гибридті жол талғамайтын платформа.
GAIA екі озық қуат жүйесімен жабдықталған:
iDM-O Super Hybrid System — жоғары тиімділік пен отын үнемділігін қамтамасыз ететін гибрид жүйесі;
iEM-O Amphibious Range Extender System — 18,000 Н·м дейінгі доңғалақ моменті және 2,500 Н итергіш күші бар амфибиялық жүйе, су мен құрлықта бірдей еркін қозғалысқа мүмкіндік береді.
GAIA арнайы жолсызға арналған шассиде жасалған. Оны 150 мм-ге дейінгі реттелетін аспа және 350 мм максималды жерден биіктік ерекшелейді. Сонымен қатар, GAIA "танктей бұрылу", "крабтық жүріс" режимі және теңіз деңгейіндегі функцияларды біріктіріп, толық амфибиялық өнімділікті қамтамасыз етеді.
Платформаны әрі қарай жетілдіретін алты негізгі инновацияға мыналар жатады: төмен орбитадағы спутниктік байланыс, борттық оттегі өндіру жүйесі, жасанды интеллект негізіндегі иммерсивті кабина, күрделі жер бедерінде навигация мен тұраққа қоюға көмекші жүйе, көлік пен бұлттық сервистің интеграциясы және әуе арқылы (OTA) үздіксіз интеллектуалды жүйелерді жаңарту.
“GAIA – бұл жай ғана архитектура емес, ол JETOUR-дің интеллектуалды жол талғамайтын көлік болашағына деген көзқарасының негізі,” – деді JETOUR Auto Президенті мырза Дай Лихонг. “GAIA арқылы біз жол талғамайтын көліктердің мүмкіндіктерін түбегейлі қайта анықтап отырмыз – тек өнімділік қана емес, ақылды, қауіпсіз және тұрақты зерттеу жолдарын ұсынамыз.”

G700 және G900 үлгілерінің жаһандық премьерасы: GAIA негізінде жасалған екі флагман
Көрме ашылған күні JETOUR G сериясының стенді үлкен қызығушылық тудырды. Көптеген жол талғамайтын көлік жанкүйерлері GAIA платформасында жасалған G700 және G900 үлгілерін көруге асықты.
JETOUR G700 – iDM-O супер гибрид жүйесі және 45.5% жылу тиімділігі бар 2.0TD қозғалтқышымен жабдықталған премиум жол талғамайтын көлік. Бұл әлемдегі алғашқы екі жылдамдықты гибридті DHT жүйесімен 210 кВт қуат және 6,446 Н·м доңғалақ моментін бере алады. G700 шөл, тау және басқа да күрделі жерлерді жеңуге арналған.
JETOUR G900 – люкс жол талғамайтын көлік саласындағы шекараны кеңейтетін модель. iEM-O амфибиялық жүйесі, векторлы төрт моторлы жетек, теңіз деңгейіндегі навигация мүмкіндіктерімен жабдықталған. Интеллектуалды оттегі кабинасы, ақылды кокпиті және үздіксіз байланысты функцияларымен G900 жол талғамайтын көліктердің жаңа эталонын орнатады.

Интеллект пен зерттеуге бағытталған болашақ
Таныстырылым барысында Chery Automobile Co., Ltd. көмекші президенті және JETOUR International президенті мырза Кэ Чуандэн келесі ойымен бөлісті: