Air Astana әуекомпаниясы рейстердің жиі кешігуіне қатысты жағдайға түсініктеме берді, деп хабарлайды kazlenta.kz тілшісі Zakon.kz сайтына сілтеме жасап.
Air Astana рейстерінің кешігуі бірнеше объективті факторларға байланысты, олардың ішінде:
- ұшу кестесіне түзетулер енгізуді талап ететін әуежайдың немесе ұшу-қону жолағының уақытша жабылуы;
- ақаулық болған жағдайда, мысалы, құстардың соғуына байланысты әуе кемелеріне техникалық қызмет көрсету және тексеру;
- сондай-ақ мәселені бағалау және ақаулықты жою үшін белгілі бір ұшақ түріне қызмет көрсететін инженерлік персоналдың қалаға жетуі.
- Рейстің кешігу уақыты себепке байланысты өзгереді және басқа рейстердің ұқыптылығына каскадты әсер етеді.
Әуекомпаниясы жолаушылардың брондау кезінде көрсеткен нөмірлері бойынша рейстің кешігуі немесе тоқтатылуы туралы және жаңа ұшу уақытын міндетті түрде хабарлайды.
Егер әуекомпанияның кінәсінен рейс 2 сағаттан астам уақытқа тоқтатылса немесе кешіктірілсе, әуекомпания сусындар мен жеңіл тағамдар ұсынады, ал 4 сағаттан астам кешіктірілсе – ыстық тамақ береді. 6 сағаттан (түнде) немесе 8 сағаттан (күндізгі уақытта) артық кідіріс болған жағдайда, қонақүй мен әуежайдан трансфер және тамақтанумен қамтамасыз етіледі. Егер рейс 10 сағаттан астам кешіктірілсе немесе тоқтатылса, жолаушыларға оңтайлы балама маршруттар немесе билет құнын шектеусіз толық қайтару ұсынылады.
Air Astana рейсінің кешігуіне байланысты ықтимал қолайсыздықтар үшін кешірім сұрайды және жолаушылардың жайлы және қауіпсіз ұшуы үшін күту уақытын азайту үшін қолдан келгеннің бәрін жасайды.
Бұған дейін қазақстандық танымал әнші әуекомпанияның үстінен шағымданған болатын.