Ресейлік нөмірлі көлік сатып алған мыңдаған қазақстандық көлік жүргізушілері қиын жағдайда қалды. Олардың көлігі Қазақстанда да, Ресейде де тіркелмеген. Оның үстіне кейбір жүргізушілер көлігін заңды түрде жүргізіп жүргеніне сенімді болған. Қазір олар темір тұлпарынан айырылып қалуы мүмкін немесе бастапқы тіркеуге қою үшін қомақты ақы төлеуге мәжбүр болады (бірақ көлік техникалық регламенттерге сәйкес болған жағдайда ғана).
Tengrinews.kz сайты "Ортақ жол" Жол қозғалысы қауіпсіздігі қауымдастығының басшысы Арсен Шақуовпен "арзан" ресейлік көліктерді сатып алу туралы қауесеттерді жоққа шығарды. Ресейден көлік сатып алуды жоспарлап жүргендерге құнды кеңестер.
Миф 1. Ресейде автокөліктер арзан
Шын мәнінде: ресейлік көліктерді арзанырақ сатып алуға болады. Бірақ мүлдем арзан емес, олар заңсыз болғандықтан арзан. Олар қазақстандық тұтынушыларды алдайды. Яғни көп жағдайда қазақстандықтарға алаяқтық арқылы көлік сатады.
Миф 2. Сатып алу кезінде көлікті ресейлік тіркеуден шығарудың қажеті жоқ
Шын мәнінде: ресейлік көліктер жаппай себептерге байланысты тіркелмейді: Қазақстанда бастапқы тіркеу үшін қомақты алым төлеуге тура келеді немесе ескі көлік Еуро-4 стандартына сәйкес келмесе, мүлдем тіркелмейді.
Бастапқыда барлық ережеге сәйкес тіркеуден шығарылған автокөлікті сатып алған жөн. Ал оған паромның транзиттік нөмірлері орнатылған. Ресейде транзиттік нөмірлер бар, олар сары. Егер көлік әлі де Ресей Федерациясында тіркелген болса, ол бұғатта болуы мүмкін немесе банк кепілінде болуы мүмкін және ешкім оны тізілімнен оңай алып тастай алмайды. Сондықтан, егер көлік тізілімнен шығарылса, онда ол жақсы екенін түсіну керек.
Миф 3. Ресейлік көлікпен еркін жүруге болады, себебі бірыңғай Еуразиялық экономикалық одақта
Шын мәнінде: Ресейлік және шетелдік нөмірі бар көлікті сатып алғанда, тәуекелдер бар, олар кепілде немесе ұрлануы мүмкін.
Нарықтық бағадан арзан көлікті алмаңыз. Ол күдікті. Бұл туралы бәріміз білеміз. Адамдар бәрін түсінеді, өте арзан нәрсе - бұл сынған немесе бірдеңе дұрыс емес.
Сондай-ақ, Қазақстан азаматы шетелдік есепте тұрған көлікті басқара алмайтынын ескерткім келеді, деді маман.
Миф 4. Егер ресейлік көлікті шекара арқылы Қазақстанға кіргізсе, онда ол"таза"
Шын мәнінде: мен басқа елде тіркелген көлікті сатып алуды ұсынбаймын. Қалай болғанда да, егер сондай жағдай болса, онда, әрине, алдымен оның тазалығын тексеру керек: ол кепілде ме, ол ұрлықта ма, жоқ па, қолжетімді көлік базаларында мемлекеттік нөмірден өту керек.
Миф 5. Ресейлік көліктерге айыппұл келмейді, "жол ережесін бұзсам болады"
Шын мәнінде: "Сергек" әзірлеушілері және басқа да автокөлік иелері егер көлікке сақтандыру полистері ресімделген болса, оларға айыппұл салынатынын айтады. Айыппұлдар құжаттарда көрсетілген автокөлік иесінің деректеріне келеді.
Миф 6. Мемлекет көлікті есепке қоюға міндетті. "Мен білмедім!"
Шын мәнінде: Көлікті заңды түрде тіркеуге мүмкіндік беретін рәсімдер бар. Мүмкін, армян көліктері сияқты шешілетін шығар, менің ойымша, болашақта осы мәселенің бәрін болдырмауға мүмкіндік беретін белгілі бір рәсім болады. Бірақ бұл тек техникалық регламентке сәйкес келетін көліктерге қатысты.