Болат Ақшолақов бұл жағдай түрік билігі кемелерді сақтандырудан басқа қосымша құжаттарды талап ете бастағандықтан болғанын айтты.
"Құмарлықтың шамадан тыс қызуын тудырмау үшін Қара теңізде өндіруші елдерден тек Ресей мен Қазақстан ғана ұсынылған. Айналасындағы елдердің ешқайсысы өндірмейді (мұнай – ред.) олар тек тасымалдайды, соның ішінде кептеліп қалған танкерлердің бір бөлігі қазақстандық мұнайы бар жүктерге тиесілі. Жағдай түрік билігі кемелерді сақтандырудан басқа қосымша құжаттарды талап ете бастағандықтан болды. Қорытындысы, олар сақтандыру компанияларына құжаттарды ұсынуды сұрады, егер тасымалданатын мұнай санкцияланған және төгілер болса (ол жағдайда – ред. ескертпе) осы жағдайларға байланысты сақтандыру компаниясы тиісінше сақтандыру жағдайларын жасайды”, — деп түсіндірді министр.
Ол мұны қажетсіз талап деп атады, өйткені сақтандыру компаниялары кемелер мен жүктерді кімнің жүктеріне қарамастан сақтандырады. "Мәселе — қазақстандық жүк тасымалдаушыларға үнемі берілетін тауардың шығуы туралы сертификатында және ол коносаменттің бір бөлігі. Онсыз жүк тасымалданбайды. Бұл талап осындай, сондықтан осы мәселе бойынша консультациялар жүргізілді. Таңертең олар негізінен барлық (Қазақстан – ред.) кеме, кеше 8 кеме кеткенін (маршрут бойынша әрі қарай жүрді – ред.), қалғандарына рұқсат етілгенін хабарлады. Барлық кеме кетті, келесілері жолға шықты дейді. 20-ға жуық – бұл қазақстандық кемелер емес – бұл қазақстандық мұнайды тасымалдайтын жалдаушылар", — деп түйіндеді Энергетика министрлігінің басшысы.